Bijzondere klanten

vragen bijzondere oplossingen

Keurmerk Klantgericht Verzekeren

30-08-2010

Om verzekeraars hierbij te helpen is een kwaliteitskeurmerk voor dienstverlening en klantgerichtheid in het leven geroepen. Dit ‘Keurmerk Klantgericht Verzekeren’ (KKV) wordt uitgegeven door de Stichting toetsing verzekeraars (Stv). De eerste keurmerken zullen naar verwachting in het najaar van 2010 worden toegekend. De namen van de verzekeraars die het KKV mogen voeren worden bekendgemaakt op een dan voor de consument beschikbare website. De website voor consumenten zal begin oktober 2010 gereed zijn. Alle informatie over het KKV is daar te vinden.

Een verzekeraar die het KKV wil verkrijgen, dient te voldoen aan de normen voor het keurmerk, samengevat in vijf thema's:
1.    De verzekeraar geeft zijn klanten heldere, eerlijke
       informatie en voorlichting in begrijpelijke taal.
2.    De verzekeraar levert zijn klanten een continue,
       zorgvuldige en voortvarende dienstverlening.
3.    De uitkomsten van de (gemeten)
       klanttevredenheid zijn hierbij leidend.
4.    De verzekeraar is goed (telefonisch) bereikbaar.
5.    De verzekeraar voert een consistent
       kwaliteitsbeleid, leeft de keurmerknormen actief na
       en zorgt voor permanente verbetering van zijn
       dienstverlening.

Terug

Welkom bij Quorim

De oorsprong van Quorim gaat vele jaren terug. De rechtsvoorgangers zijn al in de jaren zeventig begonnen met het adviseren van bedrijven en particulieren. Op onze site treft u regelmatig nieuwsonderwerpen aan die u als particulier of als bedrijf kunnen helpen bij het maken van uw keuzes. Wij adviseren ondernemers en particulieren op het gebied van risicobeheer en verzekeringsoplossingen. 

Contact

Quorim BV
Postbus 156
5490 AD Sint Oedenrode

Tel: 088-7654054
Fax: 088-7654099
info@quorim.nl 

Top