Zekerheid voor nu

en in de toekomst

Vernieuwde website voor Kifid

31-03-2011

Eerst moet het geschil worden voorgelegd aan de financiële dienstverlener en de uitkomst daarvan door hem schriftelijk worden medegedeeld aan de klant. Wordt geen bevredigende oplossing bereikt dan kan de consument met zijn klacht naar KiFid stappen voor een bemiddelingsactie van de Financiële Ombudsman. Eventueel kan hij verder nog zijn recht halen bij de Geschillencommissie en de Commissie van Beroep van KiFid. Met de vernieuwing van zijn website hoopt KiFid te bereiken dat het aantal te vroeg en onnodig bij haar gedeponeerde klachten kan worden teruggedrongen.

Deze efficiëntere werkwijze zal vrijwel zeker leiden tot een afname van het hoge aantal niet ontvankelijk verklaringen door de valse start van een klachtenprocedure.

Bezoek hier de nieuwe website van het KiFid.

Terug
Direct contact Stel uw vraag Afspraak maken

Welkom bij Quorim

De oorsprong van Quorim gaat vele jaren terug. De rechtsvoorgangers zijn al in de jaren zeventig begonnen met het adviseren van bedrijven en particulieren. Op onze site treft u regelmatig nieuwsonderwerpen aan die u als particulier of als bedrijf kunnen helpen bij het maken van uw keuzes. Wij adviseren ondernemers en particulieren op het gebied van risicobeheer en verzekeringsoplossingen. 

Contact

Quorim BV
Postbus 156
5490 AD Sint Oedenrode

Tel: 088-7654054
Fax: 088-7654099
info@quorim.nl 

Direct contact

Telefoon

088-7654054

E-mail

info@quorim.nl


Adresgegevens

Vestiging Sint Oedenrode
Kortestraat 3a (hoofdkantoor)
5491 SZ  Sint-Oedenrode

Vestiging Ekkersrijt
Ekkersrijt 4607
5692 DR Son en Breugel


Openingstijden

Van maandag t/m vrijdag geopend
van 08.30 uur tot 17:30 uur *

Stel uw vraag

Wij staan u graag te woord! Vul uw vraag en gegevens in en wij reageren zo snel mogelijk.

Afspraak maken

Direct contact
Stel uw vraag
Afspraak maken
Top